درباره ژوپین
ABOUT US
شرکت فناوری ارتباطات ژوپین
شرکت فناوری ارتباطات ژوپین از سال ۱۳۸۳ با هدف ارائه خدمات شبکه به ارگانها و سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی تاسیس و تاکنون با بیش از صدها پروژه موفق و همکاری با بیش از دهها ارگان مختلف، به یکی از پیشتازان در حوزۀ شبکه تبدیل شده است.


ما در ژوپین چه میکنیم؟
عمدۀ فعالیتهای ما در حوزۀ شبکه به دو گروه بازرگانی و خدماتی تقسیم میشود:
گروه بازرگانی ژوپین در زمینۀ فروش تجهیزات شبکه در تمامی برندهای رایج و معتبر و به طور تضمینی فعالیت میکند؛ شما میتوانید در فروشگاه سایت کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و یا با همکاران ما در زمینه بازرگانی تماس حاصل فرمایید.
گروه خدماتی ژوپین در زمینۀ خدمات اکتیو و پسیو شبکه فعالیت میکند؛ جهت آشنایی و بهرهمندی از این خدمات، شما میتوانید درخواست خود را در سایت ثبت کنید و یا با همکاران ما در زمینه خدمات و پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
چگونه میتوانم از ژوپین خرید کنم؟
کافی است به فروشگاه ژوپین مراجعه کرده، محصول خود را انتخاب کنید و با همکاران ما در بخش فروش با شماره ۰۵۱۹۱۰۰۱۵۵۰ داخلی ۱ تماس بگیرید
شرکت ژوپین چه خدماتی را ارائه میدهد؟
خدمات شرکت ژوپین متمرکز در حوزه شبکه است و به دو بخش پسیو و اکتیو تقسیم میشود که توسط همکاران ما انجام میشود؛ شما میتوانید برای اطلاع از خدمات شرکت به بخش خدمات ما در سایت مراجعه کنید.
خدمات شبکه ژوپین فقط در مشهد انجام میشود؟
خدمات شبکه ژوپین به طور کلی در استان خراسان رضوی و تهران بوده اما میتوانید برای درخواست خدمات در دیگر نقاط ایران با همکاران ما در بخش خدمات با شماره ۰۵۱۹۱۰۰۱۵۵۰ داخلی ۲ تماس بگیرید.
فرآیند ارسال کالا چگونه و به چه نقاطی هست؟
پس از ثبت درخواست و هماهنگی شما با همکاران ما ارسال انجام میشود.
ارسال کالا به تمامی نقاط کشور بدون محدودیت است.
چگونه میتوانم از خدمات مشاوره ژوپین استفاده کنم؟
شما میتوانید با همکاران ما با شماره ۰۵۱۹۱۰۰۱۵۵۰ داخلی ۲ (بخش مشاوره فنی) و داخلی ۱ (بخش مشاوره فروش) تماس بگیرید تا از راهنمایی و مشاوره همکاران ما بهره مند شوید.
آیا ژوپین خدمات نگهداری شبکه را نیز انجام میدهد؟
بله. یکی از خدمات فنی شرکت ژوپین، ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی از شبکه است. شما میتوانید برای دریافت خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه با شماره ۰۵۱۹۱۰۰۱۵۵۰ داخلی ۲ تماس حاصل فرمایید.
سوالات متداول شما